loading...
دانشگاه پیام نور /دانلود کتاب/دانلودpdf
دانشجو بازدید : 247 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (3)

https://rozup.ir/up/jpnu/Pictures/D1379402992-550x557.png

ورودی های ۹۲ عزیز
۵شنبه جواب دانشگات اومد
شنبه ۸ صبح سرکلاس حاضر نشو.
نذری نمیدن که واستا از هفته بعد همه باهام بریم

 

------- ------- ------- ------- ------- -------

اس ام اس آغاز دانشگاه-اس ام اس دانشجویی(مهر 92)

------- ------- ------- ------- ------- -------

بعد عمری انتظار دانشگاه "یزد" قبول شدم.اینم لیست سوغاتیایی که دوستان و خانواده سفارش دادن.
‏- گز اصفهان
‏- انار ساوه
‏-قوتو و پسته ی کرمان
‏-اناب بیرجند
‏-و هزاران سوغاتی نقدی و غیر نفدی دیگر
‏ اخه بابا من دانشگاه شهرستان قبول شدم. تور ایرانگردی رایگان که نبردم.
خب دوستان، من برم تا دیر نشده از دانشگاه انصراف بدم

 

------- ------- ------- ------- ------- -------

اس ام اس آغاز دانشگاه-اس ام اس دانشجویی(مهر 92)

------- ------- ------- ------- ------- -------

-هی هی چشتو باز کن ناظم داره نگات میکنه حداقل فکتو بجنبون که فک کنه داری سرود ملی میخونی
من-به جون تو دیشب تا صب بیدار بودم داشتم فیلم میدیدم خعیلی خوابم میاد.
-حالا امتحانو که خوندی دیگه؟؟!!!
من-امتحااااانننن؟؟؟؟؟!!!!!
(کابوس هرشب دانش آموزان)

 

------- ------- ------- ------- ------- -------

اس ام اس آغاز دانشگاه-اس ام اس دانشجویی(مهر 92)

------- ------- ------- ------- ------- -------

من حاضرم آمونیاک خالص تنفس کنم ولی....

.

.

بوی ماه مهر به مشامم نرسه . . .

 

------- ------- ------- ------- ------- -------

اس ام اس آغاز دانشگاه-اس ام اس دانشجویی(مهر 92)

------- ------- ------- ------- ------- -------

دانشجویان و دانش آموزان عزیز و گرامی;
این بوی مشمعز(مشمعظ-مشمعذ)كننده ای كه داره میاد و هر لحظه تشدید میشه
بوی پا نیستا
بوی ماه مهره!
گفتم كه در جریان باشید...^_^

 

------- ------- ------- ------- ------- -------

اس ام اس آغاز دانشگاه-اس ام اس دانشجویی(مهر 92)

------- ------- ------- ------- ------- -------

مهر ماه از آنچه که در آیینه می بینید به شما نزدیک تر است.(ستاد حالگیری دانش آموزان و دانشجویان)

 

------- ------- ------- ------- ------- -------

اس ام اس آغاز دانشگاه-اس ام اس دانشجویی(مهر 92)

------- ------- ------- ------- ------- -------

حلول ماه مهر
ماه اتمام خوابهای رویایی
شب بیداری های طولانی
بخور بخواب و بیکاری
گشت و گزار و عیاشی
بر شما خجستگان عزیزتر از جان ، تبریک و تسلیت باد


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط س.ی در تاریخ 1392/06/30 و 18:51 دقیقه ارسال شده است

راستی این چت باکستون چه جوری کار میکنه؟وقتی ارسال که میکنم میگه سئوال امنیتی و جواب بده ینی چی؟
پاسخ : زیرش میگه 2+3

باید پاسخ بدید 5

این نظر توسط س.ی در تاریخ 1392/06/30 و 18:43 دقیقه ارسال شده است

جالب بود ممنون

این نظر توسط mahdiye در تاریخ 1392/06/30 و 16:27 دقیقه ارسال شده است

بعضیاش جالب بودشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 38
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 78
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 424
  • بازدید ماه : 338
  • بازدید سال : 11,851
  • بازدید کلی : 101,781
  • کدهای اختصاصی
    :. چت با مديريت .: